mercoledì 25 novembre 2009

Christmas time

Vsako leto, ko se november bliža koncu in je december že na vratih, postanem obsedena z Božičnimi stvarmi. Božični čas mi predstavlja najlepši čas v letu. V službi se potegujem za delo z božičnimi okraski (ne vem, če je potrebno povedat, da imam na strani celo vrečko z takimi in drugačnimi okraski), obsede me peka sladkarij, po glavi mi hodijo čokolatini in pojejo se mi božične pesmi. Pišem spiske daril, ki si jih želim ( :D ) in spiske daril, ki jih bom podarila. Gledam božične filme in morda si le domišljam, v zraku voham en tak, poseben vonj. No, že ki sem, pripopam eno pesmico: Last Christmas-Wham.

Na spletni strani Pupa in Kinder e Ferrero sem našla nekaj lušnih stvari za darilca in ne-darilca:

























Meni se zdijo ful simpatična. In ko bom poslikala še okraske (ki jih imam še za kupit), bom dala gor slikice. Še malo pa je Veseli December, jupiiii!

2 commenti:

  1. In in in? KJe so slikce, kaj je Božiček dejansko prinesel? :D

    RispondiElimina
  2. Haha. Božiček je prinesel eno izmed Befanc :)

    RispondiElimina