venerdì 28 agosto 2009

Heart, hearts, ... Roxy!

No, pa je še mene prijelo navdušenje za srčkano (v polnem pomenu besede) firmo oblačil in modnih dodatkov znamke Roxy. Poiskala sem nekaj všečnih kosov (morda boste tu opazili moje navdušenje za torbice) in me je navdušenje minilo ob ceni. Za nekaj časa bo Roxy počakal. Morda naslednjo pomlad... ;)

Beh, dopo un po' di tempo, sono diventata anch'io entusiasta del marchio a forma di cuore (nel vero senso della parola) Roxy. Ho trovato alcuni capi che mi piacciono (qua vi dovreste accorgere della mia passione per le borse), ma l'entusiasmo è finito alla vista del prezzo. Per un po' di tempo, Roxy aspettera il suo turno. Forse la primavera prossima... ;)









2 commenti:

  1. Prvi dve slikci sta iz prejšnje kolekcije, men je bla res iii <3
    Tretja je iz nove in v živo zgleda še bolj kjut kt na slikici.
    Una rjava "fake usnje" torbica pa zgleda božansko, ko jo primeš in občutiš vso njeno plastičnost, te pa ljubezen mine :P

    Ja, Roxy freak sm :P

    RispondiElimina
  2. Hahahaha. :D
    Tretja mi je res lepa. Samo kaj, ki je tako draga. Morda razprodaje ;)

    RispondiElimina