domenica 30 agosto 2009

Kruto študentsko življenje :-)

No pa smo tu. Zdi se mi, da je bilo le včeraj, ko sem si obljubila, da se bom res potrudila za zadnji, septemberski izpit. Junijsko sonce in sladoled Maxi Bon sta se mi veselo nasmihala in to potrdila. Itak! Danes smo 30.8. in sedim obupana nad zapiski. Maxi Bon se je potuhnil in junijsko sonce se je prelevilo v avgustovsko, kar je nekaj čisto drugega, se razume. V petek imam izpit in o znanju (kot o Maxi Bonu in junijskem soncu) ne duha ne sluha. Samo da pomislim, da je rezultat več kot pomemben, saj se gre za Zoisovo štipendijo, mi je slabo. Srčno upam, da me tudi tokrat moji možgančki (male sive celice, bi rekel Poirot) ne bodo pustili na cedilu. Po tolažbo pa kasneje odhajam v McDolald's, k prijatelju McFlurryju, tistemu z M&M's-i. biggrin

6 commenti:

  1. Sej bo, sej bo. Js ga mam pa v torek. Aaaaa

    RispondiElimina
  2. Srecno! :)

    Nikoli vec si ne pustim izpitov za september, razen ce res ne bo slo.

    RispondiElimina
  3. glede zoisove, jo že imaš ali jo želiš dobiti? oz. na kako povprečje ciljaš s tem izpitom?
    jaz mam še tudi en izpit pa bom verjetno dala prošnjo za zoisovo, če mi ga rata narediti z 10 :)

    no upam, da ti je ratalo!:)

    RispondiElimina
  4. Upam, da mi BO ratalo... izpit je v petek :/

    V bistvu rabim prit v 5% najboljsih v generaciji...

    RispondiElimina
  5. pardon... v teh počitnicah nekam pogosto zamenjujem dneve:$
    sicer pa, kako si izračunaš, če si med 5%? na referatu dobiš povprečje generacije, kaj pa potem?

    aja, pa še to... saj veš, da si lani moral biti v 1% (pa še nekaj) najboljših, da si štipendijo dejansko dobil :S

    RispondiElimina
  6. V bistvu % se gleda na letnik posamezne smeri. Tako da mores bit najboljsi v razredu, vsaj pri meni je tako. Bomo vidli, poskusit ni greh, ceprav moooocno dvomim da bo uspelo.

    Na referatu ti dajo potrdilo, katero prilozis obrazcu za stipendijo.

    RispondiElimina