domenica 16 agosto 2009

Twilight Saga


Arrrrr. Hyperventilate!
Torej, Saga Twilight. Sama sem velika ljubiteljica knjig in prebrala sem jih že na tone in tone (ravno včeraj sem naročila novo knjižno polico). Ampak na tako dobre knjige še nisem naletela. Zgodba sama po sebi ni nič posebnega - vampir se zaljubi v punco, ki je nova v mestu, ona vanj in vmes je še nekaj slabih vampirjev, ampak način pisanja to zgodbo naredi magično. Meyerjeva ima res žilico za pisanje. Njeni junaki (Edward, Bella in ostali) kar oživijo v bralčevih mislih in bralec (vsaj jaz) se totalno potopi v zgodbo. Doma imam vse 4 knjige (Twilight, New Moon, Eclipse, Breaking down) v trdi vezavi v italijanskem jeziku. Vso sago berem že drugič in me vsaka beseda in prizor znova prevzame. Po knjigah so začeli snemati tudi filme, prvi (Twilight) je izšel že novembra 2008, novembra to leto pa izide že drugi del. Can't wait!

P.s. Velja omeniti, da Edward in Bella sta v filmu identična kot v knjigah. Vse pohvale!

Za zanimivost še nekaj spletnih strani:
http://www.newmoonthemovie.com/worldoftwilight/#/Home/HomeTwiBottomLeft/HomeBottomRight
http://www.stepheniemeyer.com/twilightseries.html

Nessun commento:

Posta un commento